Perličky ze žákovských knížek

719 perliček ze žákovských knížek - výběr těch nejlepších poznámek ze žákovských knížek

od písmene N: 63přidat vlastní

Na hodině TV si stále rozvazuje tkaničky, aby si je mohl zase zavázat.

Na lavici vystavoval čtyři suché mouchy a odmítl je uklidit.

Na mou otázku, "kde je Pepa", drze odpověděla, že "má rande s nivou " Autor: maja

Na mou otázku: Proč se houpe? Drze odpověděl: Abych spadnul. a v zápětí se propadnul do 1. třídy!

Na mou výzvu, aby mi podal žk, poněvadž opisoval, mi zařval do obličeje: Co si to dovoluješ, ty káre!

Na otázku "Co z tebe bude" odpovídá "Mafián". Prosím o napravení psychyckého stavu.

Na otázku jestli chce dostat za pět odpověděl, že za šest asi těžko.

Na otázku matikářky, co počítá, odpověděl: VAŠI INTELIGENCI (později začal křičet, že je nulová).

Na otázku, bez čeho bys v životě nemohl žít, odpověděl, hovnocuc.

Na otázku, co hlásili v rozhlasu, odpověděl: HOVNO!

Na podzim chodí před školou bez bundy a nechce si ji obléct.

Na položenou otázku neodpověděl a dostal záchvat smíchu.

Na školní olympiádě běžel úmyslně příliš pomalu, protože podle svého trvzení už nemohl.

Na školních závodech úmyslně běžel pomalu, aby podle svého tvrzení získal čas.

Na tabuli dělá srdíčka a když vrthla do třídy učitelka přírodopisu a ptala se komu, odpověděl: Tobě určitě ne, krávo!

Na učitelském stole ležel zapalovač váš syn ho zvedl, přistoupil ke spolužačce a zapálil jí jeden ze dvou culíku. Nyní má jednu stranu delší a druhou kratší. Otec Petry Páleníkové žádá o finanční uhradu za spálené vlasy. Žádám o domluvení škola by byla nerada kdyby se něco podobného opakovalo.

Na začátku hodiny Váš syn vstal a zeptal se mne: "Může žák dostat poznámku za něco co neudělal". Já mu odpověděla, že ne a on drze řekl: "Tak vám říkám, že jsem neudělal domácí úkol".

Na žákův divný pohled učitel odpověděl "ty už to nehul"

Nadměrně používá hlasivky při hodině zpěvu.

Nadzvedává lavici bez použití noh a rukou.

Nakláněla se z okna, i když nevypadla.

Namáčel hlavu spolužáka v umyvadle, přičemž vytopil část parketové podlahy a mohl mu přivodit zranění. autor soudružka učitelka Smejkalová

Namaloval Marcele na kopretinu M.

Napovídá nedovoleným způsobem.

Napovídá úmyslně nesprávně, aby popletl spolužáky.

Napsal na první stanu tabule paní učitelka je kráva, na druhou stranu zevnitř velká.

Navštěvuje zakázané filmy a pak nemravně devastuje spolužáky.

Nazývá učitelky živočichy se 4 žaludky.

Nedává pozor a když jo, tak čumí, jak kdyby mu nadloubali!

Nedávejte Honzovi peníze do školy! Rozdává je dětem.

Nedonesl WC papír.

Nedovolený vstup do školy.

Nechá se od spolužáků osahávat a nehlásí to učiteli.

Nechodí na dobrovolný kroužek matematiky.

Nekázeň v hodině. Propichuje spolužačku propiskou.

Nekontrolovatelný výbuch smíchu

Nemůže přijít k tabuli, protože ho bolí nohy. Žádám o vyšetření.

Nenosí do školy nic, jen svačinu.

Nenosí učebnice vyrušuje v hodině a nadává na mé prsa.

Nenosí věci do M a pravděpodobně upadl do zimního spánku. Nedělá vůbec nic!

Neomluvila se, že nemá pravítko, a pak si ještě stěžovala, že spolužák jí ho nechce půjčit. /ve druhém ročníku zš/

Nepíše si, co říkám, píše jen to, co potřebuje.

Nepracuje, dělá ''ham''

Nepřipravenost na výuku matematiky začíná mít charakter soustavný.

Nerespektuje pokyny dozoru o přestávce, na napomenuti reaguje: "Můžu se na to vysrat!"

Nesdělil své jméno s tím, že je tu inkognito.

Neudrží se a pouští větry ve třídě.

Neumí Máchův Máj, jsou tam prý blbá slova, říkala to i máma.

Neuposlechla a pořád sedí na parapetu.

Neustále házi po učitelce křídami a maže s nimi vyučujícího.

Neustále křičí v hodině

Neustále nemá učebnice na angličtinu a vymlouvá se, že mu je přejel kamion.

Neustále přichází vybírat do sborovny výpalné.

Neustále sází semínka trávy do květináče, kde ještě před měsícem rostly kaktusy.

Neustále se baví a odmítá mi říct o čem.

Neustále si hraje s kuličkami pod lavicí.

Neustále spí pod lavicí. Doporučuji ho nechat doma vychrápat jinak se na to můžu...

Neví, co se děje.

Nevím proč, ale nemám ráda vašeho syna.

Nic neumí. Proto jí posílám do školy.

Ničí ovzduší ve třídě.

Nosí do školy příliš krátké sukně, takže vzbuzuje u spolužáků větší pozornost než já svým výkladem. Prosím o prodloužení.

Nutil tělesně postiženého spolužáka, aby vylezl na strom.




Přidejte i Vy své vlastní poznámky, ať jich máme co nejvíc! Děkujeme.