719 perliček ze žákovských knížek - výběr těch nejlepších poznámek ze žákovských knížek
S Vavrečanem sexuálně obtěžuje učitelky a spolužačky z 1. ročníku.
Sahá dívkám na mléčné vaky.
Saje mi krev. Prosím o její navrácení.
Sebral třídní knihu, nechce ji vrátit a žádá výkupné.
Sebral třídní knihu, nechce ji vrátit a žádá výkupné.
Sedl si do odpadkového koše a tvrdil, že je MÁG.
Schovala budík za tabuli a když zazvonil, vytáhla bakelitový telefon a simulovala hovor s matkou.
Schován za učebnici fyziky vydává nechutné zvuky.
Schovává pod lavicí jakési předměty a píchá jimi všechny žačky okolo sebe.
Schválně odpovídá zdlouhavě, aby mě co nejdéle zdržel.
Schválně padá se z schodů.
Simuloval zvonění školního zvonku budíkem, a když se mu na to přišlo, ještě tvrdil, že ho o to školník požádal.
Skákal mi do výkladu a chtěl vidět můj diplom.
Skončila dřív, než měla.
Slováčková, Slováčková! Slova z vás nedostanu!
Smál se při vysvětlování učiva o jednotném hřídeli a jednotné díře.
Směje se jako vorvaň, čímž úmyslně ruší hodinu!
Směje se mi za zády do očí.
Směje se mi za zády do očí.
Směje se spolužákovi, že má šest prstů a navrhoval amputaci kružítkem.
Směje se.
Smrdí mu předkožka k nevydržení, vykoupejte ho. Otec: Až na Vánoce.
Smrdí při tělesné výchově.
Smrká mi do výkladu, prosím o domluvení Sutná
Smrká mi do výkladu.
Snažil se odemknout zamčené dveře. Když byl přistižen, vymluvil se na to, že ho zajímají tajné chodby.
Snědl kružítko.
Snědla pomůcky na výtvarnou výchovu.
Somálsko 100. Otec: Zlobí nikam nejede, hajzlík.
Spadl bez mého svolení ze židle.
Spáchal na mě atentán, ale při jeho smůle ještě žiju.
Spal při hodině tak tvrdě, že ho neprobudil ani příchod pana ředitele, který strašně dupe a funí.
Spal v hodině vzhůru nohama.
Spí na lavici a když ho vzbudím sprostě nadává.
Spolu s dalšími vyhodil z okna židli a tvrdí, že si ji chtěli jen vyfotit.
Spoluúčastnil se porouchání školní váhy.
Spolužačce bez dovolení vyučujicího při hodině stáhl sukni a bačkory. Žádám nápravu.
Sprostě nadává paní učitelce a říká jí krávo.
Spustil hasicí přístroj při příchodu paní učitelky.
Stále vyrušuje, i když to není dovoleno. Autor: Urban
Stehlík, Sýkora, Kachňák a Kafka vydávají při hodině matematiky zvuky o vysoké frekvenci napodobující pana ředitele.
Stojí na parapetu a aktovkou zabíjí mouchy na okně. No není to bláznovství?
Straší děvčata ptákem (sova pálená).
Strašil spolužáka pavoukem.
Strká ptáka do topení (poznámka žákovi, který dal do radiátoru chcíplého kosa).
Strká ptáka do topení a říká, že venku je taková zima že by umrzli.
Strká si lentilky do nosu a hraje všemi barvami.
Strkal ptáka mezi topná tělesa. (vysvětlení děje: Našel za oknem zmrzlého vrabce a snažil se ho zahřát o radiátor)
Stříká vodu v hodině.
Střílí vzduchovkou po důchodcích před školní jídelnou.
Svačí cibuli a obtěžuje zápachem.
Svévolně opustil areál školy tím, že vyndal nohy z okna.
Svůj pozdní příchod na hodinu omluvil tím, že hvězdy chodí vždycky pozdě. Žádám Vás, vysvětlete synovi, že je žákem základní školy, nikoliv hvězdné soustavy.
Svým perem vyrušuje hodinu sexuální výchovy.
Svým zadkem obtěžuje spolužáky.
Svým zpěvem úmyslně ruší hodinu zpěvu.
Sylvie o hodině dělá to, co nemá, a nedělá to, co má. S pozdravem P. Sehořová
Přidejte i Vy své vlastní poznámky, ať jich máme co nejvíc! Děkujeme.